dimarts, 7 de novembre del 2017

Un puff pera i un detall de scrap


Avui us poso el resultat d'unes hores de costura per poder fer un puf en forma de pera per l'habitació de la meva filla. El patró el podeu trobar en aquest enllaç, tot i que si busqueu a la xarxa hi ha moltes opcions de patró per fer-lo.

Jo vaig fer dos parts, d'una banda a sota el mateix patró em va servir de base per fer el puf. A dins hi vaig posar coixins vells que havia canviat de casa, tot i que resulta més pràctic fer-ho amb boles de polispan, però jo havia de reciclar coixins i així que vaig prioritzar el reciclatge en comptes de comprar més material.

Vaig tornar a utilitzar el mateix patró per fer una funda, aquesta que veieu, la única diferència amb la primera és que en un dels laterals hi ha una cremallera que em permetrà treure i rentar el puff amb facilitat. Trobo que és molt necessari perque sempre és a terra i s'embruta força.

Espero que us agradi, per a mi és una promesa complerta perque feian temps que la meva filla en volia un...




Aquests dies hem celebrat una jubilació a la família i vaig fer un parell de detalls de scrap per posar a la taula. Un quadre amb missatges de futur i unes banderoles de paper amb fotos de la homenatjada i missatges relacionats amb aquesta festivitat. L'afegeixo a l'entrada per si us pot donar una idea...







1 comentari:

Pilarín ha dit...

Quin puf més xulo!!!! I els detalls de scrap, com sempre supermacos!!!
Petonets,
Pilarín