diumenge, 9 de juliol del 2017

Scrap per a desitjar felicitat. Postal en cascada.

Fa un temps vaig anar a un taller de scrap per aprendre a fer una tarjeta en cascada, la volia utilitzar per l'aniversari d'una persona molt especial, la meva germana. 
El taller el vaig fer en una botiga de Figueres que ha obert fa uns mesos i que porta una noia encantadora, es diu "Tukyto: Detalls que enamoren". Si passeu per la ciutat de Figueres no us la perdeu...

L'experiència de la postal en cascada em va agradar, la proposta es presenta amb una caixa o sobre per a posar-la. La postal s'obre en vertical amb una butxaca per a posar notes i a la cascada vaig aprofitar per posar fotos de l'homenatjada amcompanyades de valors importants per a ser feliç.
La meva filla va col·laborar posant els segells, escollint decoracions i pintant i s'ho va passar molt bé.

Li va agradar, i a mi també, n'hauré de fer una altra per no oblidar-me del sistema de muntatge ;-)