dimecres, 19 de novembre del 2014

Experiència nova: decoració floral

Ostres fa molt temps que no us puc penjar res al bloc! A veure si aconsegueixo tenir una estoneta per mi perque ja comença a ser urgent que em posi a preparar alguna cosa per Nadal. 
En tot cas, intento anar mirant les entrades dels vostres blocs que segueixo per posar-me al dia. Són genials!
Per ara els únics moments que tinc són quan faig una escapada a algun curs. Ara n'he començat un de decoració de nadal amb flors i ahir vaig fer el meu primer centre de taula. A veure si us agrada...




També us poso unes llibretes que vaig forrar en paper, una d'elles s'ha convertit en el diari familiar de viatge  de les vacances de l'octubre a Tenerife i l'estem acabant de decorar per dins. L'altre encara l'hi he de trobar utilitat.