diumenge, 7 de setembre del 2014

Embolicar amb sobres decorats

Aquest estiu he fet dos regals, i tots dos podien posar-se dins un sobre tamany A4. Per fer el paquet més original he decorat els sobres. Un d'ells més romàntic utilitzant un paper de pastissos, a dins vaig posar una foto amb un marc de scrap. la foto és d'un photocall que vaig fer a la festa d'aniversari de la meva filla i aquí hi tenim part de la família provant l'invent.

L'altre sobre era per posar una samarreta decorada amb un llagardaix fet amb pintura de roba, el sobre seguia doncs el mateix estil selvàtic i vaig utilitzar la mateixa plantilla.

Aquest estiu estic arreglant el meu petit racó de cosir, no és espectacular però em porta una mica de feina. Ja us l'ensenyaré. A veure si així puc estar una mica més còmode per treballar i a més de passada poso una mica d'ordre.....