dilluns, 7 de gener del 2013

Recuperant texans

No fa massa vaig veure una manta de patch feta de texans a facebook que em va encantar. Ara he recuperat alguns texans vells i he fet un croquis de com la vull, però abans he fet aquesta prova. Una alfombra per aixecar-se de dormir, que he fet doble posant una roba força gruixuda a sota i algunes aplicacions.

M'he trobat amb un petit problema ( us ho comento per si us animeu): compte amb els texans elàstics! enganyen! D'altra banda, el croquis que he fet és orientatiu, perque a la pràctica s'han d'anar fent trossos sobre la marxa, en funció dels trossos de roba que tens. Per això a vegades t'alegra que s'hagin portat els pantalons amples o bé si recuperes pantalons grans... és molt més fàcil.

Bé, aqui teniu la prova. Ara vaig a per fer la manta, he animat a unes amigues i farem unes tardes de feina conjunta a veure què ens surt ;-)


3 comentaris:

Florin ha dit...

Quina xulada d'alfombra !!!
Jo fa temps que en guardo de Texans , segur que algun día en faré una de vánova combinada amb robes de color blau, de quadres, de ratlles, flors, etc...
Una abraçada,

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Promet molt! Ja ens aniràs explicant i ensenyant el davant i el darrera! Mts ptns!

Júlia ha dit...

jejejee quin projecte més xulo tens entre mans!
M'encanta!
Una abraçada