diumenge, 15 de gener del 2012

Un repte per a la història

Aquestes darreres setmanes he trobat un objecte de la família que serà un dels meus reptes per aquests propers mesos: un marc per a brodar de la meva besàvia. A la base hi ha el seu nom: Pilar Novell i l'any 1910. Està en força mal estat, i tampoc sé si l'utilitzaré massa, però em faria molta llàstima que els corcs l'acabessin de fer malbé. O sigui que restaurar-lo, ni que sigui per decoració, és un dels meus reptes aquest any; a més de millorar en fotografia ( els reis m'han portat un curs), i algunes altres coses...

Espero que vsaltres en tingueu molts de reptes, ajuden molt a anar passar el dia a dia ;-)




4 comentaris:

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Quina meravella!! Aquests tressors s'han de conservar, encara que no el fagis servir.
Segur que el podras restaurar i encara lluira mé.
Una Abraçada

PNA ha dit...

La besàvia Pilar deu estar molt contenta... i l'àvia Pilar també.

Pepa ha dit...

Te una pinta fantàstica!!!!Es un tresor!
Segur que al restaurarlo el fas servir sovint!!!
Un petonet.

Alicia Herrera ha dit...

Ufff...per un moment pensava que diries que et posaves a brodar una manteleria....
segur que et queda molt bonic!