diumenge, 22 de gener del 2012

Bolso per festes

Avui us poso un bolso que vaig fer per aquestes festes, és de roba de llana negra i està fet del coll d'un abric. Era un coll enorme que vaig descosir i com que quedava un rectagle prou interesssant de roba vaig fer-ne aquesta cartera amb dos compartiments. Una mica de punta com a detall i un botó forrat, ben simple. Amb cordons trenats vaig fer la nansa per penjar i llestos. 
Ja sabeu que m'encanta transformar i reutilitzar les coses, i aquest treball el considero prou ben aconseguit.



2 comentaris:

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Doncs ningú ho diria que aquest bolset tan mono avans fos un coll d'un abric. Es genial tenir aquesta capacitat per transformar coses.
Et felicito!!
Que tinguis una agradabla setmana
Petonets

Pepa ha dit...

Quina bona idea!! Que ben aprofitat!!
Com va el famos marc?
Un petó.