dilluns, 26 de desembre del 2011

Regals de Nadal

Aquest any m'he portat molt bé i el tió ja ha fet un avançament del que espero que em portin els reis.. jejej.
Us ensenyo tres cosetes que m'han agrdat especialment:

  • Un bolso de ganxet que em varen regalar amb l'amic invisible de la feina. L'Anna és fantàstica amb el ganxet i si l'any passat es va posar amb els gorros, aquest any ha provat amb els bolsos. És una monada i molt portable!
  • Un buf forrat de polar que em va fer la Yessica, una cosineta que aprèn a fer mitja i amb qui vaig fer un intercanvi de regals, jo li vaig regalar un bolso texà. Promet, no creieu?
  • Tres robes de franela per poder fer una manta tius country, d'aquelles amb la costura per fora i serrells. Uhmmm , ja l'imagino, hauré de començar a retallar quadres ja, quines ganes de sentir la seva escalfor...
Apart moltes cosetes, sabons, colònies, guants, mitjons, torrons i mooolta xocolata!

Espero que a vosaltres també us hagin sorprès!




2 comentaris:

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Felices Fiestas Helena y Que en el Año Nuevo se cumplan todos tus deseos.
PD Las telas de franela son divinas y los bolsos preciosos!!!Besos

Pilarín ha dit...

Quins regalets més macos i plens de carinyo!!!
Apa ves pensant què fer amb les robetes i passat festes t'hi poses. Jajaja!!!

Petonets,
Pilarín