diumenge, 18 de setembre del 2011

Primera experiència amb FIMO

I seguim amb la bisuteria... he provat la tècnica de modelar amb FIMO arrel que la meva germana va trobar un tall de resina i em va demanar com se la podia penjar. D'això ja fa temps, però una cosa darrera l'altra ja vaig fent els treballs pendents...
Doncs és simple modelar la pasta que sembla plastilina, però no és tant fàcil que quedi bé. Crec que una bona recomanació és fer-ho amb guants de làtex perquè no quedin les marques dels dits a la pasta, he vist que cal anar molt en compte amb les barreges de colors i netejar perfectament la taula quan canvies de color perquè és fàcil de s'enganxin trossets minúsculs.
He provat coses diferents: enrrollar dos colors, les boles de dos colors, i hi he enganxat unes monedes del mercat medieval per veure què tal quedava.
En resum, i per ser la primera vegada, és un començament força potable.
Pel que fa al penjoll de la Sònia, podrà portar el seu tall de resina de manera digna, crec.



2 comentaris:

Alicia Herrera ha dit...

M'encanten aquests penjolls!!! M'agradaria probar amb aquesta pasta. En parlem...!

Sandra ha dit...

Hola Helena
Muy lindos los colgantes y bien originales!
Feliz otoño por allá y buen fin de semana,
Sandra