dissabte, 21 de maig del 2011

Sorpresa!

Fa uns dies vaig entrar al bloc d'una bona amiga, que us recomano... Niruness & co que fa obres d'art de bisuteria amb càpsules de nespresso. Li vaig proposar un intercanvi: un penjoll dels seus per un dels que faig jo amb les llaunes... i ja hi som... El penjoll sorpresa està fet, i per no posar la foto al bloc he fet una bosseta de cartulina que he trobat en un llibre de scrap. Així que poso la bosseta i taxaaaaann! Sorpresa!

Per cert... pràctic això de poder-se fer els paquets... us ho recomano. Si voleu el patró d'aquesta bossseta digueu-m'ho i us el passaré per mail.


3 comentaris:

Mati ha dit...

Que maca i pràctica es el bosseta .
Jo vui el patró!

Florin ha dit...

He estat en el blog de la teva amiga, és incleible la de coses que es poden fer amb les capsules de la Nexpreso.
La bosseta molt maca.
Una abraçada

Niru ha dit...

Ei!!!! Ostres moltes gràcies Helena!! Aixi que em deixes amb la intriga...eh?? Ja en tinc ganes...jo també tinc el teu..eh??jejejejejje

PD: Gràcies Florin, que bé que t'hagi agradat el que faig!! :-)