dissabte, 4 de desembre del 2010

Arbre de Nadal o posaretrats?

Aquest cap de setmana toca anar posant els ornaments de nadal a casa, i una de les novetats aquest any serà l'arbre de Nadal. Per canviar una mica he deixat guardat a l'armari l'arbre de plàstic i vaig comprar aquest fet d'aglomerat de cartró que vaig trobar en una botiga de manualitats a Figueres. L'he pintat amb pintura metalitzada verda i les estrelles i els ornaments del peu de l'arbre són de tovallons de paper.
Pel que fa a les boles, he utilitzat les mateixes que ja tenia l'any passat i que us vais ensenyar en un post anterior, he descobert que podia treure la part que havia decorat i tornar-la a decorar, així que la part posterior està feta amb una roba de tul que tenia aplicacions d'arbres amb purpurina verda i purpurina blanca.

M'agrada aquest arbre perquè quasi en podria dir "posaretrats" i hi tenim tota la família fotografiada, així és una manera més de que "vinguin tots a casa per Nadal". I una altra cosa molt pràctica: no ocupa espai ni deixa rastre de fulles per tot arreu...
Espero que us agradi i us pugui donar idees.






3 comentaris:

la.lluna.d.abril ha dit...

Gràcies per la teva visita.
M'agrada molt l'idea de l'arbre, quina delícia tenir una botiga amb aquests elements tant originals, per aquí no són tan agosserats els botiguers.
Quina alçada té l'arbre 1,20?
Una abraçada

Helena ha dit...

L'arbre té una alçada de 1,10m, prou alt com per posar-lo a terra ara que tinc una nena de dos anys i així és de la seva alçada i més tard no descarto posar-li un alça.

PNA ha dit...

M'agrada molt... és molt original!